wtorek, 17 września 2013

Co i gdzie się tu je :)

 Ok, takiego postu jeszcze nie widziałam więc dzisiaj wstawie Wam zdjęcia i poopowiadam trochę o jedzeniu, fast foodach i tego typu sprawach.
1. Panda Express
Niedrogi fast food z całkiem smacznym (jak dla mnie) jedzeniem. Uwielbiam orange chicken z noodles :)

2. Big City Burrito
Najlepsze burrito. Specjalizują się w tym więc na burrito to tylko tam! Uwielbiam ich śniadaniowe z ziemniakami, jajecznicą, bekonem i pomidorami <3

3. Wendy's
Sałatki, cheeseburgery i moja ulubiona pozycja to flatbread grilled chicken. Kurczak, pomidor, sałata i sos w pysznym chlebku (takim bardziej normalnym, nie tą amerykańską podeszwą :) ).

4. Tokyo Joe's
Joe's bowl noodles - kluski z kurczakiem, zieloną fasolą, sałatą, szczypiorkiem i pysznym sosem. Mają też sushi itd. To miejsce z taką bardziej zdrową żywnością :)
5. Qdoba
Również burrito i meksykańskie jedzonko. Ludzie strasznie to tu lubią, ale osobiście preferuje burrito z Big City.



6. Red Robin
Cheeseburgery, hamburgery i inne fast food, ale jak chciałyśmy tam raz zjeść z host mamą to na stolik czekało się 45 min. Dziękuję postoję ;)

7. McDonalds
Hmmm staram się unikać tego miejsce, ale nie zawsze się da. Zazwyczaj jak tam jem to tylko jakiś lunch ze znajomymi. McMuffin, takie pyszne małe bułeczki z cynamonem i lody <3 Raz kupiłam tam chocolate chip coffee, mrożona z kawałkami czekolady. Mimo iż nie przepadam za kawą to ta mi smakowała :)

8. Taco Bell
To miejsce, do którego pojechałam z host tatą po darmowe burrito po tym jak Rockies wygrali w baseball na meczu na którym byliśmy. Wtedy następnego dnia w Taco Bell od 16 można było odebrać free taco :) Ciekawy pomysł! Burrito i meksykańskie jedzonko, chociaż osobiście nie przepadam za tym miejscem.

...

Kilka moich zdjęć.

1. Homecoming - każdy się patrzył w inny aparat a co!
2. Z Victorią na kolacji :)

3. Już zaczęłam ćwiczyć, bo niestety zaczyna być widać efekty odżywiania się w wyżej wymienionych miejscach.

4.Najukochańszy kolega na hiszpańskim. Ma chyba jakoś 15 lat. Pamięta słówka których go nauczyłam po polsku i jak mu powiedziałam, że mam kilka wyjść żeby zostać w stanach jakbym chciała - albo studia,albo praca albo mąż a on odpowiedział, że by mnie poślubił ale jest za młody <3 *-* kochany!!!


5. Z moją host siostrą na zakupach <3

6.Taka zastałam Ninję kiedy wstałam z rana. Ja spałam na tej brązowej poduszce a on w pozycji siedzącej powyżej mojej głowy.

7. Dzisiaj na hiszpańskim używaliśmy białych tablic, markerów i... SKARPETY?? do wycierania tablicy. Aż nie mogłam tego nie uwiecznić!
8. <3
9. Takie ostre tatuaże zrobiłam sobie i koledze na biologii! YOLO! ;)

Buziaki dla wszystkich (tak TATO, dla ciebie też <3) i do następnego postu!!

Zdjęcia restauracji i jedzenia:
1.http://en.wikipedia.org/wiki/Panda_Express
2. http://www.dollsfordaughters.com/blog/big-city-burrito-support-dolls-for-daughters
3.http://www.huffingtonpost.com/2013/03/22/wendys-flatbread-sandwiches_n_2933761.html
4.http://tokyojoes.com/
5.http://www.messyandpicky.com/index.php/category/mexican/
6.http://www.redrobin.com/locations
7. http://www.mcdonalds.com/us/en/food/product_nutrition.mccafe.900.frappe-chocolate-chip-small.html
8. http://pl.wikipedia.org/wiki/Taco_Bell

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kurcze jak to pisałam to też zgłodniałam. Dzięki bogu nie mogę prowadzić samochodu bo już bym odwiedziła kilka miejsc <3

      Usuń
  2. Pięknie się odżywiasz! Do zobaczenia w cube :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. :P
    Mam pytanie. Przed wyjazdem do Stanów przygotowywałaś jakoś specjalnie swój angielski (kursy, lekcje dodatkowe itp.)? Jak oceniasz poziom angielskiego przed wyjazdem, a jak teraz (jak najbardziej szczegółowo, jeśli możesz :P)? I jakbyś mogła dwa zdanka o początkach w szkole. :P
    Przygotowuję się do wymiany za rok, stąd tyle pytań!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Przed wyjazdem chodziłam tylko na angielski do szkoły, żadnych dodatkowych zajęć tyle że miałam 8 h angielskiego w tygodniu. Uważam, że na ten moment mój angielski pogorszył się jeśli chodzi o gramatykę, za to wzbogacił w różnorodne słownictwo + uczę się tego slangu chcąc niechcąc a no i też wiem już jakimi tekstami reagować na dane sytuacje ;)Jak dang albo uuu kill'em itd :)Pierwszego dnia byłam mega zafascynowana szkołą i nie wiele pamiętam. U mnie w szkole mimo że często mają wymieńców bardzo ich lubią więc na lunch i off hour zawsze mam z kim posiedzieć, pogadać.
      Mam nadzieje że polecisz na wymianę, niesamowite przeżycie. Jej, ja pamiętam jak sama odliczałam do wymiany a teraz jestem tu 1.5 miesiąca!
      Buziaki

      Usuń
  4. jeśli to ty w kolażu głównym , to wyglądasz bardzo amerykańsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ta z brązowymi włosami i nie jestem pewna czy to komplement ale dziękuję :)

      Usuń