środa, 25 września 2013

Blog czy vlog? ;)

Ok, nagrałam swój pierwszy filmik. Sorki za jakość i głośność ale to wszystko co udało mi się zrobić ;)



Nagrywałam w pokoju mojej małej siostry stąd zabawki i kolorowe ściany :)
Zapraszam,
Buziaki!
P.S. Trochę nowych zdjęć!

 Nudna lekcja angielskiego :)....
 Była tak nudna, że koleżanka zasnęła <3
 Jeszcze jedno z homecoming. Razem z Angel - chłopak, który pochodzi z Bułgarii, ale mieszka tu od dziecka :)
 Hiszpański - Kieran, tak zwany heart breaker ;p
 Sam ;)
 W czapce w lecie a co!

 Mój prywatny stylista <3 Landon!
 Z Sam w nocy na wystawie.
 Tak Ninja spał w łóżku kiedy w końcu wróciłam z wystawy <3
Maski w Walmarcie :)

 Elo ! Kieran i Cole <3

11 komentarzy:

  1. Ty mi lepiej powiedz co hości sadza o przyszłym weekendzie, a nie filmiki nagrywasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglabys wyjac ta gume przy nagrywaniu filmiku sis... Dzizas! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie ją włożyłam żeby nie stracić śliny! :)

      Usuń
  3. super, czekam na następny filmik. :3 mozesz pokazac pokoj i ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się to zrobić w kolejnym filmiku :) i zapraszam cały czas, powinnam coś jutro nowego wstawić!
      Buziaki

      Usuń
    2. Ewentualnie cycki <3

      Usuń
    3. Jezu!!!! Kajetan, no czekałam na wpis od ciebie i wiedziałam, że mnie zaskoczysz ;p

      Usuń
  4. Więcej filmików :D kochamy cie Ewlina ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ale czy kupowałaś jakieś rzeczy do szkoly ? tak jak sa filmiki na yt back to school ?

    OdpowiedzUsuń